|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
ارایه خدمات مرتبط با حفر و اجازه برداشت و مصرف منابع آب زیرزمینی

سؤالات

1 کدامیک از اقدامات شرکت آب منطقه ای در زمینه اطلاع رسانی از منابع آب زیرزمینی بهتر بوده است؟
              
2 عملکرد شما در صورت برخورد با حفاری های غیر مجاز و بهره برداری غیر مجاز چگونه خواهد بود؟
              
3 به نظر شما در کدام موارد زیر برای استفاده بهتر از آب چاه ها در کشاورزی را ضروری تر می دانید؟
              
4 مدت زمان ارائه خدمات در شرکت آب منطقه‌ای، مناسب و به موقع است؟
           
5 کارکنان شرکت آب منطقه‌ای برخورد خوبی با ارباب‌رجوع دارند؟
           
6 دفاتر پیشخوان در کاهش مراجعه به شرکت آب منطقه‌ای تاثیرگذار بوده است؟
           
7 عملکرد شرکت آب منطقه‌ای در زمینه ارائه راهکار جهت مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی در منطقه ما، مناسب بوده است؟
           
8 آیا خدمت موردنظر شما در شرکت آب منطقه‌ای سریع، به موقع و در موعد مقرر انجام شده است؟
           
9 به طور کلی از کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت آب منطقه‌ای رضایت دارید؟
           
10 آیا در طی مراحل ارائه خدمت مورد درخواست شما از طریق پورتال، اطلاع‌رسانی و راهنمایی‌های لازم و تشریح نحوه انجام فعالیت‌های خدمت به صورت شفا
           
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 26
  • بیشترین بازدید همزمان : 2616
  • بازدید امروز : 167
  • بازدید دیروز : 5,592
  • کل بازدید : 6,432,845
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 08:30:29
  • شناسه IP شما : 3.145.2.184

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یزد - بلوار دانشجو - مجتمع ادارات - خیابان استاندارد
  • کدپستی : 8916188139
  • تلفن : 9 - 38258020 -035
  • فاکس : 38258046 -035
  • پست الکترونیکی : info[at]yzrw.ir
  • کد خدمات دستوری(USSD Code) : 6655*31070#*
  • سامانه تلفنی پیشگام : 31077-035