|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بله، شما میتوانید از قسمت میز خدمت الکترونیک بر روی آیکون نظرسنجی هر کدام از خدمات کلیک کرده و در نظرسنجی شرکت کنید. هم چنین می توانید از زیرمنوی "نظرسنجی آنلاین" در منوی "خدمات سایت" اقدام به تکمیل فرم نظرسنجی مربوطه نمایید.

 

شما می توانید با مراجعه به منوی "ارتباط با ما" در پرتال شرکت به آدرس yzrw.ir  نظرات و پیشنهادات خود را ثبت نمایید.

 

شناسنامه هر فرآیند (گردش کار، قوانین، ...) را با کلیک بر روی هر خدمت و انتخاب شناسه خدمت (از قسمت میز خدمت الکترونیک صفحه اصلی پرتال ) میتوانید مشاهده نمائید.

 

 

طبق بررسی های انجام گرفته از علل اصلی آلودگی منابع آبی، عدم رعایت حریم کیفی چاه و نزدیکی آن با چاه های فاضلاب و یا محل های دفن زباله به خصوص در مناطق دارای نفوذ پذیری بالای خاک و یا مناطق دارای درز و شکاف در زمین می باشد. حریم کیفی ابزاری فنی و مدیریتی جهت حفاظت از کیفیت منابع آب در مقابل انواع آلاینده های زیست محیطی و همچنین اعمال محدودیت ها، جهت کاربری اراضی در حال حاضر و آینده می باشد. به عبارت دیگر حریم کیفی محدوده ای در اطراف چاه می باشد که تحت تاثیر انواع فعالیتهای انسانی قرار دارد و به معنی ممنوعیت مطلق انواع کاربری ها نیست، بلکه وضع ممنوعیت های لازم تا شعاع امن، جهت استقرار انواع کاربری ها و به منظور حفظ کیفیت منابع آب می باشد.

 

 

در سال های اخیر اقدامات موثری در راستای حفظ کیفیت چاه های آب شرب، از جمله تعیین و کارشناسی حریم کیفی چاه ها توسط کارشناسان، جلوگیری از واگذاری کاربری های آلاینده در محدوده حریم کیفی، همکاری با شرکت های مشاور جهت تعیین حرایم کیفی با نرم افزارهای مربوطه، احداث تصفیه خانه های فاضلاب شهری و صنعتی در مناطق مختلف استان و مصوب و فریز نمودن 10 زون آب شرب جهت حفظ چاه های آب شرب موجود و امکان حفر چاه آب، در صورت نیاز در آینده، صورت گرفته است که امید است با ادامه این روند و آگاهی رسانی هر چه بیشتر، قدم های موثری جهت حفظ کیفیت منابع آب محدود این استان برداشته شود.

 

استعلام تنها از طریق اشخاص حقوقی مشمولین ماده 1 قانون مدیریت خدمات کشوری و مراجع قضایی امکان پذیر است.

 

کسانی که دارای چاه بدون مجوز (پروانه بهره برداری) هستند می بایست در اسرع وقت نسبت به پرنمودن آن اقدام نمایند. در غیراینصورت توسط مراجع ذیصلاح اقدام قانونی نسبت به آنها صورت خواهد پذیرفت

 

1ـ ارائه درخواست توسط نماینده
2ـ پرداخت هزینه کارشناسی
3ـ تکمیل فرم شماره یک
4ـمراجعه جهت دریافت مجوز

 

از طریق مراجعه الکترونیکی:

1. مراجعه به سایت Http://wrs.wrm.ir/amar/login.asp

2. مطالعه راهنمای استفاده 

3. مطالعه راهنمای ثبت نام و ثبت نامه در سامانه

4. مطالعه راهنمای ثبت نام و ثبت نامه در سامانه

5. دریافت لینک فایل امار مورد درخواست

از طریق مراجعه حضوری:

1. ارائه درخواست از طریق نامه رسمی

2. دریافت آمار و اطلاعات مورد درخواست به متقاضی طبق دستور  شرکت آب منطقه ای یزد

 

1. سامانه پیشگام: از طریق تماس با شماره 31077 

2. سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) : از طریق تماس با تلفن گویای 111 و یا درج کتبی شکایت در سامانه اینترنتی www.samad.ir 

3. سامانه بازرسی کل کشور: با مراجعه به آدرس اینترنتی shekayat.bazresi.ir 

4. سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت مدیریت منابع آب ایران: از طریق تماس با تلفن گویای به شماره 43680001-021 و یا درج کتبی شکایت در پورتال به نشانی www.wrm.ir 

5. سامانه دادور به نشانی: با مراجعه به آدرس www.G4B.ir 

6. مراجعه حضوری متقاضی جهت اعلام شکایت

7. مراجعه متقاضی به میز خدمت/ادارات شهرستان 

8. نامه کتبی

 


 

سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 43
  • بیشترین بازدید همزمان : 2616
  • بازدید امروز : 5,540
  • بازدید دیروز : 9,500
  • کل بازدید : 6,453,012
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 08:30:29
  • شناسه IP شما : 18.220.187.178

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یزد - بلوار دانشجو - مجتمع ادارات - خیابان استاندارد
  • کدپستی : 8916188139
  • تلفن : 9 - 38258020 -035
  • فاکس : 38258046 -035
  • پست الکترونیکی : info[at]yzrw.ir
  • کد خدمات دستوری(USSD Code) : 6655*31070#*
  • سامانه تلفنی پیشگام : 31077-035