|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
پرسشنامه سنجش سلامت اداری

اطلاعات و مشخصات فردی

وضعیت هر یک از شاخصهای زیر را در شرکت آب منطقه ای یزد چگونه ارزیابی می کنید؟

سؤالات

1 میزان استفاده از اموال عمومی جهت منافع شخصی توسط کارکنان و مدیران را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
2 میزان انجام کار شخصی در ساعات اداری توسط کارکنان و مدیران را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
3 میزان احساس نیاز به توصیه و سفارش برای دریافت خدمت را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
4 تسلط مدیران و کارکنان این شرکت به قوانین و مقررات را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
5 میزان پایبندی مدیران و کارکنان این شرکت به اجرای قوانین و مقررات را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
6 رضایت شما در خصوص ارائه قوانین و مقررات مرتبط با فعالیتها و در دسترس بودن آنها چه میزان است؟
                    
7 میزان رعایت شئونات اسلامی در این شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
8 میزان رعایت موازین اخلاقی و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
9 میزان برخورد یکسان و بدون تبعیض کارکنان با متقاضیان را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
10 میزان نظارت بر عملکرد کارکنان در این شرکت را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
11 میزان حضور به موقع و مستمر کارکنان در ساعات اداری را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
12 دقت کارکنان در بررسی صحت مدارک و مستندات ارائه شده توسط متقاضیان و کنترل عدم ارائه مدارک جعلی چه میزان است؟
                    
13 میزان رسیدگی به درخواستهای متقاضیان بر اساس ضوابط اداری، فرایندهای شفاف و به دور از قضاوتهای شخصی را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
14 میزان پاسخ به موقع و مناسب مدیران شرکت به افکار عمومی در وقایع مبتلا به و امور جاری را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
15 میزان رسیدگی به موقع و شفاف به شکایات، نظرات و پیشنهادهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
16 کیفیت اطلاع رسانی راههای ارتباطی این شرکت برای اعلام شکایات یا گزارشهای تخلف چه میزان است؟
                    
17 رضایت شما از وضعیت ثبت و رسیدگی به شکایات به صورت الکترونیکی و مکانیزه چه میزان است؟
                    
18 رضایت شما از ارائه خدمات دستگاه به صورت الکترونیکی چه میزان است؟
                    
19 میزان ارائه اطلاعات مورد نیاز متقاضیان در سایت شرکت و سهولت دسترسی به آن را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
20 عزم مدیران این شرکت در برخورد با فساد و تبعیض را چگونه ارزیابی می کنید؟
                    
21 نظرات و پیشنهادها:
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 51
  • بیشترین بازدید همزمان : 2616
  • بازدید امروز : 7,186
  • بازدید دیروز : 5,294
  • کل بازدید : 6,445,158
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 08:30:29
  • شناسه IP شما : 3.149.251.155

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یزد - بلوار دانشجو - مجتمع ادارات - خیابان استاندارد
  • کدپستی : 8916188139
  • تلفن : 9 - 38258020 -035
  • فاکس : 38258046 -035
  • پست الکترونیکی : info[at]yzrw.ir
  • کد خدمات دستوری(USSD Code) : 6655*31070#*
  • سامانه تلفنی پیشگام : 31077-035