|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
ارایه خدمات مرتبط با بهره برداری از منابع آب سطحی

سؤالات

1 آیا در طی مراحل ارائه خدمت مورد درخواست شما، اطلاع رسانی لازم و تشریح نحوه انجام فعالیتهای خدمت به صورت شفاف به شما ارائه گردیده است؟
           
2 کدام یک از موارد زیر برای آشنایی شما با مراحل انجام کار خدمت و تشریح نحوه انجام فعالیتهای مورد نیاز،‌ مناسبتر بوده است؟
                          
3 آیا تا کنون مدت زمان ارائه خدمات به شما مناسب و به موقع بوده است؟
           
4 آیا زمان تعیین شده برای نوبت بازدید مناسب بوده است؟
           
5 آیا کارشناس شرکت در زمان تعیین شده برای بازدید، به موقع در محل حاضر شده است؟
        
6 درصورتیکه مدت زمان رسیدگی به درخواست شما زیاد بوده است به نظر شما علت آن در اکثر موارد چیست؟(می توانید بیش از یک مورد را انتخاب کنید)
                    
7 چه میزان برای پیگیری پرونده خود به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده اید؟ (غیر از موارد ضروری که در روال انجام کار تعریف شده است نظیر امضای قرارد
           
8 جدیت کارکنان در رسیدگی به درخواست خود و حل مشکلات بوجود آمده را چگونه ارزیابی می کنید؟
           
9 آیا تصمیمی که در رابطه با درخواست شما اتخاذ شده است، متناسب با نیاز شما بوده است؟
           
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 25
  • بیشترین بازدید همزمان : 2616
  • بازدید امروز : 971
  • بازدید دیروز : 5,592
  • کل بازدید : 6,433,649
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 08:30:29
  • شناسه IP شما : 18.117.76.7

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یزد - بلوار دانشجو - مجتمع ادارات - خیابان استاندارد
  • کدپستی : 8916188139
  • تلفن : 9 - 38258020 -035
  • فاکس : 38258046 -035
  • پست الکترونیکی : info[at]yzrw.ir
  • کد خدمات دستوری(USSD Code) : 6655*31070#*
  • سامانه تلفنی پیشگام : 31077-035